اشتراک گذاری

نکات کلیدی برای استفاده ی صحیح از سشوار

استفاده ی صحیح از سشوار موضوع بسیار مهمی است که باید به آن دقت داشته باشید. طریقه ی سشوار کشیدن بر سلامت موهای شما تاثیر بسزای دارد. به طور کلی سشوار کشیدن هم می تواند برای موهایتان مضر باشد و هم مفید واقع شود. مهم این است که شما عادت دارید پس از حمام به چه شکلی موهای خود را سشوار بکشید. آیا تا به حال به نحوه ی سشوار کشیدن آرایشگران دقت کرده اید؟ معمولا آرایشگر موهای سشوار کشیده را به شدت برق می اندازد. اما این کار اگر مرتبا تکرار شود، باعث خشکی و ریزش مو می شود. در ادامه شما را با طریقه ی صحیح سشوار کشیدن آشنا می سازیم.

استفاده صحیح از سشوار

نکات کلیدی روند استفاده ی صحیح از سشوار

  • انتخاب برس مناسب

اولین نکته برای داشتن موهای سالم و زیبا انتخاب برس مناسب است. استفاده ی صحیح از سشوار بدون برس مناسب امکان پذیر نیست. بسته به حجم موهای خود باید نوع برس را انتخاب کنید. برس های حجیم برای موهای بلند مناسب هستند. اگر موهایتان کوتاه است، برس های کوچک را برگزینید. چرا که برس عظیم الجثه می تواند به پوست سر شما آسیب بزند. معمولا برس های گرد و استوانه ای بهترین گزینه برای سشوار کشیدن هستند.

  • تنظیم درست درجه ی سشوار

در حین خرید سشوار باید حتما دستگاهی را انتخاب کنید که دارای سه درجه ی کم، متوسط و زیاد باشد. تا بتوانید همواره به نسبت خشکی موهای خود درجه ی سشوار را تنظیم کنید. مسلما درجه ی زیاد می تواند منجر به سوختگی موی سر شود. پیشنهاد می کنیم از درجه ی متوسط استفاده کنید و حتی الامکان سراغ درجه ی زیاد سشوار نروید. توجه داشته باشید که سشوارهای پرقدرت آرایشگری برای استفاده مرتب در منزل ساخته نشده اند. خرید این دسته از سشوارها را فراموش کنید.

  • عدم تمرکز طولانی مدت بر روی یک بخش از مو

هنگامی که در حین سشوار کشیدن موهای خود هستید؛ به هیچ عنوان بر روی یک بخش از مو متمرکز نشوید. گرمای بیش از حد در بخش خاصی از مو به سوختگی آن بخش ختم می شود. بهترین حالت سشوار کشیدن، استفاده از حرکات چرخشی و دورانی می باشد. به نحوی که گرمای سشوار به کل موهایتان تقسیم شود.

  • استفاده از باد سرد سشوار

در روند استفاده ی صحیح از سشوار، باد سرد نقش پررنگی دارد. اگر از ژل، روغن و یا تافت خاصی برای حالت گرفتن مو کمک می گیرید، بهره گیری از باد سرد را هم به خاطر بسپارید. طی چند ثانیه می توانید حالت مو را توسط باد سرد سشوار ثابت کنید.

  • تنظیم زمان سشوار کشیدن

یه هیچ عنوان نباید هر روز موهیاتان را سشوار بکشید. ریشه ی مو در برابر حرارت قدرت خود را از دست داده و ضعیف می شود. این موضوع را فراموش نکنید و از سشوار کشیدن روزانه ی مو جدا بپرهیزید. موهای سالم موهایی هستند که کمتر در معرض خطر حرارت مستقیم قرار می گیرند.

  • استفاده از سری لوله مانند سشوار

همه ی سشوارها یک سری لوله مانند دارند. اما متاسفانه معمولا کاربران عادی استفاده از این سری را نادیده می گیرند. سری لوله ای شکل سشوار می تواند باعث جهت دار شدن گرمای دستگاه شود. چنین اتفاقی حجم گرمای دریافتی از سشوار را کاهش می دهد. بدین ترتیب سلامت موهای شما حفظ خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خوب گرم نشدن سشوار
علت خوب گرم نشدن سشوار
عوارض لیزر پوست
عوارض لیزر پوست
علت روشن نشدن اتو مو
علت روشن نشدن اتو مو
آیا بوتاکس مضر است؟
عوارض تزریق بوتاکس چیست؟
راهنمای خرید فر مژه برقی
راهنمای خرید فر مژه برقی
راهنمای خرید سوهان برقی ناخن
برای خرید سوهان برقی به چه نکاتی توجه کنیم؟