اشتراک گذاری

روش های تشخیص ریش تراش فیلیپس اصل از بدل

فیلیپس یکی از موفق ترین برند های عرضه کننده انواع لوازم برقی آرایشی در بازار ایران و جهان است. ریش تراش های برند فیلیپس در کنار چند محصول دیگر از جمله با کیفیت ترین ها و محبوب ترین محصولات عرضه شده توسط این برند است. این ماشین های ریش تراش کیفیت، کارایی و دوام بالایی دارند و از همه مهم تر این که این ریش تراش ها با فناوری ضد آب ساخته شده اند. اما همیشه در کنار یک محصول اصلی، همیشه محصولات تقلبی هم در بازار دیده می شود.

برای تشخیص ریش تراش فیلیپس اصل از بدل بسیاری از افراد نمی دانند باید به چه موارد و نکاتی توجه کنند. آن ها به هنگام خرید از فروشگاه ها، خصوصا فروشگاه های غیر معتبر نمی دانند از چه روش هایی برای تشخیص ریش تراش فیلیپس اصل از تقلبی استفاده کنند. به همین دلیل می خواهیم در این جا به یک سری نکات و روش های تشخیص ریش تراش فیلیپس اصل از بدل بپردازیم. این موارد هم در کیفیت دستگاه تاثیر دارند و هم در خصوص تعمیر ریش تراش برقی اهمیت پیدا می کنند. در ادامه به این روش های تشخیصی می پردازیم.

تشخیص ریش تراش فیلیپس اصل از بدل

آشنایی با مدل های مختلف یک محصول در بازار

اول از هر چیز برای تشخیص ریش تراش فیلیپس اصل از بدل باید با مدل های مختلفی که از یک نوع محصول در بازار وجود دارد آشنا شد. اول از همه این که خود محصولات اصلی که به شرکت سازنده اصلی تعلق دارد ممکن است در کشور های مختلفی تولید و عرضه شوند. به این محصولات مونتاژ گفته می شود. دسته دوم اجناس و محصولات تقلبی هستند.

این محصولات با کپی کردن محصولات اصلی، به دروغ قصد فریب مشتریان را دارند، در حالی که اصلا کیفیت و کارایی محصولات اصلی را ندارند. دسته بعدی محصولاتی هستند که تحت عنوان طرح اصلی فروخته می شوند. اگر محصولی تحت این عنوان فروخته شود، خریدار می داند که محصول اصلی را خریداری نمی کند بلکه یک محصول کپی شده از محصول اصلی را می خرد.

تشخیص ریش تراش فیلیپس اصل از بدل از روی دکمه پاور

یکی از بخش هایی که می تواند در تشخیص ریش تراش فیلیپس اصل از تقلبی به ما کمک کند، دکمه پاور در مدل های مختلف ریش تراش اصلی فیلیپس است. دکمه پاور ریش تراش های اصلی درست مانند دیگر بخش های دستگاه، ضد آب طراحی شده است. از این رو این دکمه در زیر یک روکش پلاستیکی نرم قرار داده شده است.

اما در مدل های تقلبی این حالت دیده نمی شود. در مدل هایی که اصل نیستند یا اصطلاحا به عنوان ریش تراش طرح فیلیپس فروخته میشوند، دکمه روی بدنه کاملا در سطح بیرونی قرار گرفته و هیچ گونه رویه پلاستیکی روی آن دیده نمی شود. بنابراین از تفاوت دکمه پاور می توان به راحتی برای تشخیص ریش تراش فیلیپس اصل از بدل استفاده کرد.

استفاده از تیغه ریش تراش برای تشخیص اصل از بدل

تیغه های ریش تراش که اصلی ترین قطعات این دستگاه ها هستند و در کیفیت و سرعت ریش تراش موثرند، دیگر بخش قابل استفاده جهت تشخیص ریش تراش فیلیپس اصل از بدل است. در مدل های اصلی، یک سر متحرک به همراه تیغه هایی دو لبه وجود دارد. از طرفی معمولا تیغه های اصلی ریش تراش های فیلیپس عمر و دوام بسیار بالایی دارند و تقریبا تا 15 سال همچنان می توان از آن ها استفاده کرد.

در مقابل اما تیغه های ریش تراش های بدل و طرح، تیغه هایی کاملا معمولی و یک لبه هستند و دوام چندانی هم ندارند. نهایتا تا دو سال عملکردشان را حفظ می کنند. نکته مهم دیگر در خصوص تیغه ریش تراش های اصلی، جنس این فلز مورد استفاده در تیغه ها است. این فلز از جنسی است که امکان کارکرد ریش تراش هم در حالت خشک و هم مرطوب را فراهم می کند. این مورد در خصوص ریش تراش های تقلبی صدق نمی کند.

طراحی و عملکرد تیغه ها در ریش تراش های اصلی و بدل

طراحی تیغه و نوع پوشش و حرکت آن ها، نکته دیگری است که می توان برای تشخیص ریش تراش فیلیپس اصل از بدل از آن کمک گرفت. ریش تراش های اصلی برخلاف ریش تراش های بدل به صورت انحنادار طراحی شده اند. به این ترتیب تماس آن با سطح پوست بسیار کم است و در نتیجه هیچ آسیب، قرمزی و التهابی را به پوست صورت نمی رساند. این نوع طراحی حرکت تیغه ها روی پوست صورت را بسیار راحت و نرم می کند.

این طراحی منحنی وار تیغه ها نیاز به فشار آوردن بیش از حد را هم کم می کند و موها به راحتی از صورت جدا می شوند. تیغه های اصلی حتی ریزترین و خوابیده ترین موها را هم از صورت جدا می کند. این مورد اما در خصوص تیغه های ریش تراش های تقلبی فیلیپس وجود ندارد. آن ها معمولا به خوبی قادر به جدا کردن موها نیستند و به پوست صورت آسیب می رسانند. امنیت بیشتر مدل های اصلی، نکته ای است که اهمیت تشخیص ریش تراش فیلیپس اصل ازتقلبی را افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید: نظافت داخلی و خارجی اپیلیدی

گزینه های دیگر برای تشخیص ریش تراش فیلیپس اصل از بدل

علاوه بر گزینه های بالا، یک سری ویژگی های کلی دیگر هم وجود دارد که می توان از آن ها برای تشخیص ریش تراش فیلیپس اصل از بدل استفاده کرد. مهم ترین مساله خرید دستگاه از یک فروشگاه معتبر و دارای خدمات پس از فروش و گارانتی محصول است. قطعا احتمال خرید یک محصول تقلبی از این مراکز بسیار کم تر است.

نکته بعدی این که ریش تراش های اصلی حتما یک بسته بندی پلمپ دارند. از خرید محصولاتی بدون بسته بندی شرکتی و پلمپ خودداری کنید. از طرفی آداپتور ریش تراش های اصلی از نوع سه شاخه است و حتما برای استفاده از آن باید از تبدیل استفاده کرد. سر ریش تراش های اصلی از نوع متحرک است، چیزی که احتمالا در مدل های تقلبی وجود ندارد.

قیمت محصول هم در بسیاری از مواقع می تواند به عنوان راهنمای محصول اصل از تقلبی باشد. معمولا ریش تراش های تقلبی با قیمت هایی کم تر یا بیشتر از محصول اصلی فروخته می شوند و قیمت واحد شرکت را ندارند. در نهایت می توان از نکات اصالت کالا، که مربوط به تشخیص اصالت محصولات شرکت فیلیپس است برای تشخیص ریش تراش فیلیپس اصل از تقلبی استفاده کرد.

روش های تشخیص اصالت محصولات فیلیپس

برای تشخیص ریش تراش فیلیپس اصل از بدل می توان از نکات مربوط به تشخیص اصالت کالاهای برند فیلیپس کمک گرفت. اولین مورد توجه به مارک شرکت فیلیپس روی محصولات است. روی محصول اصلی حتما باید مارک مخصوص شرکت فیلیپس حک شده باشد. مارک اصلی قطعا روی محصولات مختلف و در سایت اختصاصی شرکت موجود است.

مورد مهم بعدی، بسته بندی اختصاصی محصولات فیلیپس از جمله ریش تراش های این برند است. جعبه و بسته بندی های این شرکت اختصاصی است و با محصولات تقلبی متفاوت است. در نهایت می توان از مدل و مشخصات فنی محصول مورد نظر برای تشخیص ریش تراش فیلیپس اصل از تقلبی استفاده کرد. با استفاده از بارکد روی کالا و وارد کردن آن در سایت شرکت، می توان مشخصات فنی و تولید ریش تراش را بررسی کرد و از اصل بودن آن مطمئن شد.

3.1/5 - (18 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خوب گرم نشدن سشوار
علت خوب گرم نشدن سشوار
عوارض لیزر پوست
عوارض لیزر پوست
علت روشن نشدن اتو مو
علت روشن نشدن اتو مو
آیا بوتاکس مضر است؟
عوارض تزریق بوتاکس چیست؟
راهنمای خرید فر مژه برقی
راهنمای خرید فر مژه برقی
راهنمای خرید سوهان برقی ناخن
برای خرید سوهان برقی به چه نکاتی توجه کنیم؟